10/23/2010

NAZALOST...JAKO LOSA SUBOTA !!!

Kao sto sam i nagovestio posle jako reanih rezultata u ligi sampionata,obestinilo se to da sledi izuvanje od strane kladionica za vikend...
Sto bi se reklo"sve kontra"..sta god da odigras - pljassss !!!Bar u mom slucaju danas...katastrofalno !!!
Oni koji su danas "uhvatili"nesto - sve cestitke ,sve pa i da je u Singlu !!!
Prosto receno,ima dana kada za sta god se uhvatis-ne vredi !!!
Prema tome,najgore je nesto silovati ,forsirati...
Ne moze se odbraniti od poziva kladionica ili ti namestaljki...
Ostavicu neke analize za sutra nesto kasnije a imajuci u vidu da se i sutra sprema veliki broj iznenadjenja,predlazem vam da pokusate sa golovima i tako iskusno izbegnete eventualno namestanje..
Ako se uopste i moze nesto izbeci...
'Dja

2 comments:

  1. Brate a imas li neki predlog za danas, meni nista ne upada u oci. Ja sam dobio neku sicu. Piksa

    ReplyDelete
  2. Piksa druze,imam...ali samopouzdanje mi je ozbiljno uzdrmano posle silnih ovih namestaljki!Sta reci,kad su majstori uspeli da celu Francusku ligu nameste...
    zato necu ni postavljati analize danas...
    evo sta sam ja odigrao za neku "sicu"pa ako ti se nesto svidi,ti preuzmi:
    goias-avai 0-2
    lil-marsej x
    anderleht-westerlo 0-2
    villareal-atl.madrid 1&3+

    ReplyDelete

online: