11/11/2010

HAJDE PRVO DA NAUCIMO AZBUKU...

Nazalost,danas umesto konstruktivnih analiza meceva bavicemo se azbukom kladjenja,igrama i pravilima!!!Razlog za to su "igraci"koji ne razlikuju 1w ili 2w od tip 1 ili tip 2 (sto bi se reklo - u glavu),gg3+ od 3+ itd...Jeste,"ko pita ne skita" tako da se uvek mozete osloniti na moj fb inbox ali ono sto me izjeda jesu mailovi tipa "pao sam a odigrao sam sve sa tvog bloga"...e pa nisi pao jer 2w nije 2 u glavu !
Da ne pricam o onom najgorem mogucem scenariju, da ste mozda prolazni tiket bacili u smece!!!
Pa da mi lagano krenemo sa azbukom kladjenja:

-Ono sto ja najvise preferiram jeste igra WINNER ili DNB(DRAW NO BET)
Igra je ista samo se izraz DNB vise provlaci po internet kladionicama tjst kladjenju preko neta ...
STA JE WINNER ILI DNB???
-WINNER ILI SKRACENO W je igra u kojoj ne ucestvuje X ili ti u slucaju istog vrsi se povracaj novca tjst kvota je 1.00(kao u slucaju prekida utakmice)
On je generalno nesto slabije placen nego 1 ili 2 u glavu bas zbog tog rizika koji nosi X ali je odlicna igra za one koji vole da traze iznenadjenje i da u slucaju x-a povrate ulozeni novac ili uzmu kvotu 1.00!!!
I da podvucem:VELIKA JE RAZLIKA IZMEDJU 1W ILI 2W I 1 ILI 2 U GLAVU I IGRU MOZETE PLATITI U GOTOVO SVAKOJ KLADIONICI JER SE Ne RADI O NEKOJ NOVIJOJ IGRI !!!

-Igra GG = obe ekipe daju bar po gol!!!znaci,minimun jedan...sve preko vas ne interesuje!!!
-igra GG3+=obe ekipe daju po gol i ukupan zbir golova mora biti minimum 3...sto znaci da u najmanju ruku ocekujete rezultat 2-1 i sve preko toga vas ne zanima!!!
-under 2.5 ili over 2.5 je isto sto i 0-2 i 3+..
-igra 0-0ft ili bilo koji drugi rezultat je gadjanje tacnog rezultata u mecu(ft = full time)
-igru "player to score" = igrac tog i tog imena postize gol!igru mozete naci u specialu svake liste !!!
-igru"team to score" = tim 1 ili tim 2 u zavisnosti da li je domacin ili gost postize gol ili vise....igru takodje potrazite u specialu liste!
-iga dupla sansa 1x ,12 ili x2 je kupovina 66,6% ukupne velicine fiksa !!!
-igra 1&3+  znaci da ste igrali na pobedu domacina i ukupnim skorom golova od najmanje 3...

eto,nije me mrzelo...

p.s Ako ima nekih pitanja mozete me kontaktirati na fb !!!

2 comments:

  1. bravo bravo bravo to smestiti u neki deo bloga da stoji od sad pa na dalje i u buduce!!!!

    ReplyDelete
  2. hocu , samo gledam gde da uglavim!:)

    ReplyDelete

online: