12/26/2010

KAO SVAKI DOBAR DEDA MRAZ...

Evo,kao svaki dobar deda mraz za ovaj vikend(uz siromasnu i ogranicenu ponudu)sam se pobrinuo da izanaliziram celu englesku premier ligu...
Znam i da to nije dovoljno i da ce se od mene kroz razne inbox-ove traziti i da pravim ponaosobno svima tikete tako da moj dan mora da traje i 28 sati a da pritom zivim i radno opstajem iskljucivo od vazduha...
Tako da,priznajem,sve manje volje i motiva u meni....Bojim se da se ljudi generalno mnogo vise loze na kvazi dojave isforsirane od nekih klinaca na raznoraznim fb grupama,pa makar prosli jednu od dvadeset...
Naravno,posle se psuju i progone pojedinci umesto da se stavi prst na celo i zapita u svoju naivnost i lakovernost...Ljudi su skloni da uvek traze greske u drugima,malo je onih samokriticnih koji ce reci "e ok,tako mi i treba,pa ovce i jesu za sisanje" ...
Kada cete vec jednom shvatiti da kvota ne pada samo u slucaju stelovanja rezultata vec i zbog vecih uplata na taj match...
S'druge strane kladionice i jesu te koje pustaju vecinu tih dojava tjst ljudi koji rade za njih pa da bi vas imali u shaci ,eto,tek vam po koju puste tacnu informaciju da bi ste se jos vise naprzili i sledeci put istu dojavu ispratili za veci ufur...na kraju vas profir je debelo u minusu ali neodustajete vec dok progonite Kutru,trazite novog Murtu u nekoj tamo grupi bombasticnog naziva...
Da budem krajnje objektivan...jako se tesko prave dobitni tiketi a jako se lako vraca novac !!!Zato u ovoj igri zvanoj kladionica opstaju samo jako,jako strpljivi i mudri igraci koji se ne zalecu ili ti cekaju svojih 5 minuta...
Uzmite kao primer jednog od najboljih Nba igraca(perfektnog sutera)sa linije slobodnih bacanja!?Sam,neometan sa linije slobodnih bacanja nema veci prosek od 90%...
I sta treba mi da ocekujemo koji smo se svesno upustili u igru u kojoj ne zavisi ni 50% od nas samih....!?
Tako da,budite sigurni da je svaki igrac koji ima veci procenat od 50%(na godisnjem nivou)-dobar igrac!!!
Eto..jos sto sta bi vam napisao ali dosta je i ovoliko...zato,pokusajte da me razumete ako uskoro odustanem od bloga i okrenem se malo samom sebi!Moj cilj nikada nije bio da skupljam po grupama hiljade i hiljade nezrelih klinaca vec da skoncetrisem na jednu stranu ljude koje ce biti aktivni na blogu i koji ce znati da cene moj rad!Da sam hteo publicitet sigurno bi pokrenuo jos jednu u nizu grupa na fb-u....
A kakav je moj rad dovoljno govori poseta od preko 10k za manje od 3 meseca iz preko 30 drzava sirom sveta(bez ikakvog reklamiranja po internetu)...
I na kraju SRECAN BOZIC svima koji slave!!!

No comments:

Post a Comment

online: